Ben je niet tevreden over je aankoop en wil je het terugsturen en je geld terug ontvangen? Bij HKS-Shop.nl bieden we gratis retour. Je kunt kiezen voor zowel ruilen als creditering. Je kunt de door jou bestelde producten binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren.
Ruilen of creditering
Als je de bestelde producten retourneert kun je kiezen voor andere maat, een vervangend product of een creditering van je betaling. Dit is mits de producten compleet en onbeschadigd retour komen in de originele verpakking. Bij zichtbare gebruikerssporen en/of ontbrekende delen kunnen wij de retour niet accepteren. Zie ook onze voorwaarden hieronder.
Voorwaarden
Voor het retourneren gelden de volgende voorwaarden:
- De te retourneren artikelen dienen in originele en onbeschadigde verpakking retour te komen.
- De schoenen dienen schoon en ongebruikt in de originele, onbeschadigde verpakking retour te komen.
- Schrijf niet met pen of stift op de originele verpakking en plak hierop geen stickers. Als de schoenendoos is beplakt of beschreven kunnen wij de retour niet accepteren of brengen wij een vergoeding in rekening. Ons advies is daarom om de schoenen in een verzendzak of doos te versturen.
- Passen van het product is geen probleem. Echter, als het het product gedragen, beschadigd of gebruikt is en er zijn zichtbare gebruikerssporen kunnen wij de retour niet accepteren en sturen wij het naar je terug.
Voor retouren uit België vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 6,95 incl. btw.
Hoe gaat het in zijn werk?
Stap 1. Log in op jouw account via de volgende pagina: Mijn account
Heb je nog geen account? Ga dan naar 'Wachtwoord vergeten?' en vul het mailadres in waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Je ontvangt een mail waarin je een wachtwoord in kan stellen en vervolgens in kan loggen op het account.
Stap 2. Ga naar 'Mijn bestellingen'.
Stap 3: Klik op de bestelling die je wilt retourneren.
Stap 4: onderaan de pagina staat een knop met 'Artikelen retourneren'.
Stap 5: Geef de producten op die je wilt retourneren en geef hierbij de retourreden, gewenst retouractie en eventueel een opmerking mee.
Stap 6: Alles ingevuld? Klik op verstuur.
Je hebt je retour aangemeld! Wij gaan deze in behandeling nemen en zullen per mail een verzendlabel voor de retour sturen. Je kunt vervolgens het label printen en op de doos plakken. Je hoeft deze dan nog alleen langs een PostNL punt te brengen.
Afhandeling
Zodra wij jouw bestelling hebben ontvangen en beoordeeld, zullen wij zo spoedig mogelijk de afhandeling hiervan uitvoeren. Wij houden je telefonisch of per mail op de hoogte.
Wij proberen je retourzending na ontvangst zo snel mogelijk af te handelen. In veel gevallen handelen wij deze af op de dag dat ze bij ons binnen komen. In het geval van crediteren storten wij het geld binnen 2 a 5 werkdagen retour.
In het geval van ruilen is de snelheid afhankelijk van onze voorraad. Is het product bij ons op voorraad dan sturen wij binnen 1 a 2 werkdagen het nieuwe product af. Is het product niet bij ons op voorraad dan stellen wij je op de hoogte van de verwachte levertijd.